Denizbank 444 Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi Telefonları


444 0 800 Denizbank
Denizbank çağrı merkezi, banka müşteri hizmetleri 444'lü telefon numaraları ve iletişim için tıklayın:

444 0 800 Denizbank
444 0 801 Denizbank
( 19 yorum )

19 yorum:

  1. DENİZBANKA TELEFONLA ULAŞMAK,BAŞBAKANA ULAŞMAKTAN DAHA ZOR....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç kere başbakana ulaştın la?

      Sil
  2. yav sureklı meskul bırtek calıssanım var bu bankanın yav illahlah yav bıktım artık aramadaktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaaaaa. İng paran burda degerli

      Sil
  3. Arkadaş nedir bu benim kartım yok müşteri hizmetlrine bağlanmak istiyorum kart no istiyo saçmalık bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yine sanlisin , ben 20 senedir yurtdisinda yasiyorum ve denizbankdan kartim filan yok fakat her ay benimle ayni adi kullanan ve malatyada yasiyan herifin extrelerini bana email ile yolluyorlar

      Sil
  4. 2007de kredi kullandim vadesiz hesap acmislar kart vwrmediler onca sene kartin yok diye okadar sira bekledim simdide neymiş kart aidati size yazik aciyorum

    YanıtlaSil
  5. sefil bankacılık dedikleri şey

    YanıtlaSil
  6. 4440800 boşu boşuna tlf ücreti ödemeyin.ulaşamazsınız

    YanıtlaSil
  7. 1 tuşuna basın kart çalıntı işlem menüsündeki kişi çıktıgında ona istediginiz yeri baglatın

    YanıtlaSil
  8. Nalet olsun boyle bankaya 130 tl borc var diye sabah aksam ariyolar. Allaha sukur parayi yatirdimda kurtuldum

    YanıtlaSil
  9. bu bankaya ulaşabilmenin zorluğu hatta imkansızlığı nedeniyle ilişkimi keseceğim

    YanıtlaSil
  10. Bu ne biçim banka be ! hergün mesaj yolluyorlar.Talep etmediğimiz halde bile "talebiniz üzerine kredi kartınız adresinize gönderilmiştir".Böyle şey olur mu ? yok hesabınıza acil ihtiyaç için 1000tl yattı.Yok şu 300tl yattı yok bu yattı,şu yattı...yahu benim talebim olmadan ne parası yatırıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  11. Bu nedir arkadașım birtane iyi yorum olmazmı mobilde bile insanlar çıldırmıș

    YanıtlaSil
  12. Kredi kartı için başvuru da bulundum onaylanmamış. Peki okadar imza atıldı başvuru formuna neden form geri verilmiyor.?

    YanıtlaSil
  13. Musteri temsilcisine ulaşamıyorum nasıl ulaşırım yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  14. Musteri temsilcisine ulaşamıyorum nasıl ulaşırım yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil

Yorumlar hemen yayınlanır. Ancak "Lütfen" kanuni ve ahlaki kurallara uymaya önem gösterin. Güzel yorumlarınız için de teşekkürler.

Yorum Kutusu