82 hangi ilin plaka kodu olsun?


82 hangi ilin plaka kodu olsun, 82 il hangisi olsun
82 plaka hangi ilin olsun
Yakın bir zamanda bazı ilçeler il, bazı illerde büyükşehir olacak. Peki sizce hangi ilçe bu 82 plakasını önce kapacak? Veya hangi ilçenin ilk olarak il olmasını istiyorsunuz veya olması gerekli veya geç bile kaldı.

Kısaca Sizin 82'niz neresi?

Diğer Plaka Kodları Nerenin01-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-81 Tüm İl Plaka Kodları 82 nerenin olsun?
( 80 yorum )

80 yorum:


Adsız

bi ara kıbrıs olacak diye bir söylenti çıkmıştı.

105 bin nüfusuyla AKHİSAR olsun herkes bilir süper ligteki tek ilçe takımı izmir istanbul yolu akhisar ın içinden geçiyor

Adsız

fenerbahce, galatasaray, besiktas milli takim sanki. onlarda ilce takimi. ac istanbul haritasinda ki ilce ve semt atlarini oku bi.

Acarkent

Acarkent olsun admin :D

Admin

:)) öyle olsun.

Adsız

alanya tabikide tartışmaya bile gerek yok

Adsız

kesinlikle evet 256 bin nüfusu ile yeni alanya olmalı.

Adsız

Oo haberiniz yok mu fethiye olcakmis

Adsız

giresun-görele

Adsız

29bin nüfusu ile mi?

Bence tarsus olsun

Adsız

cihanbeyli (konyada)

YildiZ eli küçük tür camli bel olsun

Adsız

şanlıurfa siverek

Adsız

Aynen

Adsız

YILDIZELİ SİVAS

Adsız

e yok artık:)

Adsız

vakıfbank facebook'u 82. il olarak ilan etmiş :))

Adsız

ığdır aralık olsun

Adsız

82 nolu plaka tabiiki BANDIRMA OLMALIDIR.

Adsız

evet kesinlikle katılıyorum...

Adsız

alanya yada alanya

SALİHLİ

Adsız

HaHa çok komikmiş

Adsız

POLATLI ANKARA OLSUN

Adsız

polatlı il olursa bandırma inegöl fethiye gibi iller doğrudan büyükşehir olur

Adsız

ELBİSTAN OLSUN..NUFÜSÜ 120 000 VE TÜRKİYE'NİN 17 İLİNDEN BÜYÜK..TÜRKİYENİN EN BÜYÜK OVALARİNDAN BİRİ..DÜNYANİN 4. TÜRKİYENİN 2.BÜYÜK TERMİK SANTRALİNE SAHİP İLÇEDİR....CEYHAN NEHRİNİN DOGDUGU YERDİR..

Termik santral afşinde elbistanda degil, ama sırf ceyhan nehri elbistandan doğuyor die il olmasına izin veriyorum tepe tepe kullanın hayırlı olsun.

Adsız

biga olsun

Adsız

haha yok artık..

Adsız

taksim olsun :D

Adsız

sivas zara

Adsız

yok artık 20 bin nüfusuyla mı:D

Adsız

Usak-karahallı

Adsız

nüfus 11 bin sadece köy yapmazlarsa iyidir:D

Adsız

ELBİSTAN OLMALI BENCE GÖKHAN TEMUR

Adsız

82 kerkük/
83 musul/
84 fethiye

Adsız

aynen

Adsız

İstanbul Taksim olsun bence :D:D:D

Adsız

İSTANBUL ÇOK BÜYÜDÜ İKİYE AYRILMALI VE KUZEYDE AVRUPA YAKASINDA YENİ BİR ŞEHİR TESİS EDİLMELİDİR İSMİNİ SİZ BELİRLEYİN...

Kesinlikle en mantıklı yorum bu. Saygılar.
Metin Dönmez

Adsız

bence corlu olsun

Adsız

Kesinlikle bandırma olmalı zira türkiyenin en büyük ve gelişmiş ilçelerinden biri. İl olmayı çoktan haketmiş. Gerçi bu akp düşmanlığıyla çok zor olsa da sonuna kadar destekliyoruz güzel memleketimi

Adsız

evet sana kesinlikle katılıyorum

Adsız

Bence Of olması lazım

BANDIRMA OLMALI...BAN BAN BANDIRMA

tartışmaya gerek yok. Tabiki AYDIN / NAZİLLİ !!!!!!

Adsız

tartışmayın boşuna şuanda 82 ye plaka verilmesi gibi bir şey söz konusu değil olursa süpriz olacak zaten:)

Adsız

Lüleburgaz olsunn

Adsız

KADİRLİ

82 Viranşehir olmalıdır.. Urfa Mardin ve Diyarbakır ın tam ortasında hepsine asagı yukarı 1 er saat uzaklıkta jeopolitik konumu olarak harika bir yerde ipekyoluda viranşehir i 2 ye bölüyor yani tam ortasından geçiyor nüfusumuz da 165 bin..

Adsız

Sungurlu

Adsız

tabiki İNEGÖL TÜRKİYE NİN 18. BÜYÜK KENTİ.

Adsız

Kayseri sarioglan ilcesi olsun:)))

Tabiki siverek başka yok

Adsız

Kocaeli GEBZE

Manisa Turgutlu olsun :))

Adsız

Yakışır :)

Adsız

Fethiye bence yada Fatsa

Adsız

Tarsus tabiki

Adsız

82 KERKÜK

Bergama-İzmir olmalıdır

Adsız

İskenderun

Adsız

bandırma

Adsız

82 alanya 250 bin nüfusu ile 57 ili geride bırakan bir ilçe ve turistlerin gözde tatil kenti ayrıca yazın 4 milyon nüfusu ağırlıyor....

Adsız

Kozan Olsun 150.000(Yüzellibin) Nüfusu Var Köyleri Hariç.

Adsız

Tabiki GEBZE olmali 500 bine dayanan nüfusuyla -bu arada gebze bölünerek 4 ilce oldu çayirova dilovasi darica gebze olarak fakat hala daha nüfus 500 bine yakin-ve turkiyenin en büyük sanayisidir burada kuşkusuz.

Adsız

Kardeşim 82 yi ANAMUR hakediyor be

ama gebze de var tabii ama alan küçük

Watercity (suşehri) olucak kesin kararlaşti 140 bini geçen nûfusu ile ilçeler arası arazisi bol ilçedir bilginize...

Adsız

Şebinkarahisar olycak gecmişteki gibi suşehri şebine bağlı bi ilçe olucak

115 bin nufus türkiyenin enbüyük yaslı saç dünyada 4. Fabrikaya sahip ilçe tabiki

Kdz. EREĞLİ 82 KDZ 67

270 bin nufusla ınegöl olsun

Adsız

COK İRENC BİR PLAKA 72

Adsız

72 PLAKA BATMAN

Siverek olsun 300 bin nüfüsuyla turkiyenin en büyük yüz ölçümüne sahip ilçe

Adsız

SiVeReKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SaDeCe TuRKiYeNiN EN BuYuK iLCeSi DeGiL.. 36-37 (iLDeN BuYuKTuR.. ) Bu NeT Ve KeSiNDiR !!! ORDaN 115 BiN NuFuSLa iL OLaLim DiYeN KiSi.. SiVeReK NuFuSu 300 BiN`e YaKLaSTi.........

Adsız

ESKİDEN 47 MİDYAT MIS İL OURSA 82

GEBZE varken millet diger ilçeleri tarrışıyor. Gebzenin merkez nüfusu 400,000 toplam nüfus 700,000 bırak il olmayı Büyükşehir li il olması lazım. Sadece gebzede bulunan fabrika sayısı, sizin o saydığınız. Bazı ilçeler kadar.

Soru / Yorum Gönder

Soru ve yorumlar hemen yayınlanır. Ancak "Lütfen" kanuni ve ahlaki kurallara uymaya önem gösterin. Güzel yorumlarınız için de teşekkürler.