Vodafone 444 Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi Telefonları


Vodafone çağrı merkezi, müşteri hizmetleri 444'lü telefon numaraları ve iletişim için tıklayın:

0542 444 0 542 Vodafone
( 82 yorum )
82 yorum:

Ufuk Çelik
Vodafone çağrı merkezi kesinlikle hiçbirşeye cevap vermiyor. Sanırım böyle bir çağrı merkezi yok. Her aradığınızda "şu anda başka müşterilere hizmet vermekteyiz" deyip duruyorlar. 50 ya da 100 defa aramanız, günün farklı saatlerinde aramanız birşey değiştirmiyor.
12.8.16
FATOŞ Yurdasucu
İKİ GÜNDÜR ARIYORUM BİR MUHATAP BULAMADIM,ALLAH BİR DAHA MÜSTERİ HİZMETLERİNE DÜSÜRMESİN

7.10.16
Adsız
müşteri temsilcisine bağlanmak için amuda kalkıp 3 takla atmamız gerekli buyrun size nasıl yardımcı olabilirim diyen telesekreterin sunduğu seçeneklerde yok bizim sıkıntımız ama nedense müş.tem.bağlamıyor 20 dk tele swkreterle uğraşıyoruz tmm seçenek olsa amenna ama seçenekler kısıtlı ve birde 542 yi aradığın zaman 2 3 defa hat kesiliyor bunlar tuzak mı artık yeter daha iyi bir hizmet istiyoruz temsilcileri çok iyi sıkıştırmışsınız çok güzel davranıyorlar iyi açıklama yapıyorlar biz vodafondan memnun değiliz şirket iyi değil çalışanlar iyi yardımcı oluyor onda sıkıntı yok çalışanlarınızı düzeltmeye uğraştığınız kadar kendinizi düzeltmeye de uğraşın biz vodafon dan memnun değiliz
20.8.17
gülüm akyüz
542 yi arıyorum 2 saat sonra ararmısınız şimdi hizmet veremiyoruz 2 saat sonra tekrar arıyorum aynı cevap ne kadar lakayıtlar.ama telefon satmak için çok ilgililer problem olursa ilgi cevap yok. vodafon telefon satmak için var herhalde
9.2.17
Unknown
Oooooooooofffff offf millete sömür
Fazlada para al
Müşteri hizmetlerini 2 saatte bağlam
Müşteri hizmetimi yoksa cenaze hizmetimi belli değil
Ondan sonra stad yap
Allarınızdan bulun.
21.3.17
Unknown
arkadaşlar kampanya yapalım vadafonun iptali için ne gerekiyorsa bu yüssüzlere hatlerini bildirelim insanları kandırmak nasılmış soralım
20.4.17
Adsız
bencede yapalım
23.5.17
Mert Can
Ben varım arayın şikayet edelim
9.8.17
Unknown
Ben de bugün kackere aradım ulaşamadım tam 15v dakka bekledim daha baglanacalar yeter artık dedim. Nereye şikayet ediliyor arayıp şikayet edecem
6.9.17
Hatice Uluçay
Ben de bugün kackere aradım ulaşamadım tam 15v dakka bekledim daha baglanacalar yeter artık dedim. Nereye şikayet ediliyor arayıp şikayet edecem
6.9.17
Adsız
Yaklaşık yarım saatir devamlı arıyorum .hep meşgüller temsilciler ....
15.5.17
Enis türk
Arkadaş benim tlfnumu heralde kesmişler ve tlfndan k.kartiyla yatırcam güya şebeke bile vermiyolar Allah kahretsin sizi nereden girdim bu operatöre Allah belanîzi versin bin defa asağılik kapitalist firavunlar sizi kahrolun emi
17.5.17
Ahmet YILDIRIM
Esas vatan haini bunlar ya
22.5.17
Ahmet YILDIRIM
Cem uzan ı arıyoruz doğru dürüst çalışıyordu süper bir insandı sindi vodafon hiçbirşey benim gözünde neden biz o kadar çok para veriyoruz karşımızda bant kaydından başka birşey yok müdür. Genel müdür ne iş yapar zehir zıkkım olsun ödediğimiz faturalar hakkımızı helal etmiyorum çoluk çocuklarından çıksın kendileride dahil bune ya
22.5.17
Adsız
Müşteri Hizmetleri ne bir türlü baglanamiyorum 2 saatir makina konuşuyor keşke vodafone gecmeseydim
25.5.17
Adsız
ALLAH BELANİZİ VERSİN İŞALLAH
1.6.17
Adsız
bu adamlara bizi peşkeş çekenlere yazıklar olsun resmen soyguncu bunlar sözleşmeniz bitince sizden onay almadan sözleşmenizi yenileyip ayrılıncada kazıklayan oparatör zehir zıkım olsun aldıgınız her kuruş
6.6.17
Batmanli
Allah belanızı versin hakkım zehir zıkkım olsun soyguncusunuz üç kagıtçısınjz müşteri hizmetleri niz bile cevap vermiyor yalancı dolandurıclar
8.6.17
Turgay Kaya
Vodafone sen ne biçim bi dolandırıcı kuruluşsun ! Benim aynı dönem için 2defa 52tl fatura kestiniz + artı hattınızı iptal edincede sözleşme olmadığı halde 6güne 56tl fatura kestiniz ! Normal paket ücreti 39tl di oysaki hiç bu ücret kesilmeyip her ay minimum 50tl üzeri kestiniz haram zehir zıkkım olsun fitil fitil gelsin burnunuzdan yaradan belanızı verecek! Burdan herkese önerim asla vodafona kimse geçipte hayatının kazığını yemesin...
21.6.17
faysal
Lan müşteri hizmetlerinden kimseyle görüşemedim nasıl hat lan bu
21.6.17
Unknown
Ben onada ulasamiyorm bundan sonra vodafone almakmi aman aman istedikleri kadar yükselttiyolar faturayi ama aç mazlar sonrada
6.7.17
Adsız
ARKADAŞLAR KAMPANYA YAPALIM VODAFONUN İPTALİ diye devam eden yazıyı yazan arkadaş çok ama çok haklı katılıyorum.NEBİ
7.7.17
Adsız
Bu adamlara bizi peşkeş çekenlere yazıklar olsun diyen adsız arkadaşa katılmamak elde değil
7.7.17
Unknown
bunların 7 sülalesin 2 saattir uğraşıyom kimseyle görüsemedim fatura sabit 45 tl 115 lira fatura var sebebini bile soramıyorum.
8.7.17
Adsız
Allah sizin belanizi versin vodafune dun den bellinariyorum diyor ki tum oparetorler musterilele igilenmektedirler diyor biz musteri degilmiyiz angotlar biz insan degilmiyiz neden acmiyorsunuz oparetore baglamisin telfonu allah sizin belanizi versin kullanmiyacam bir daha kapaticam gule gule vodafune
13.7.17
Unknown
Müşteri hizmetlerine bağlanmak bu kadar zor olabilirmi ya birde ikide birde telesekreter çıkıp en kısa sürede bağlanacaksınız diyor 45 dakikadır bekliyorum böyle bir uygulama yok ya yazıklar olsun nerden bulaştık taahhüdümüz bir an önce bitseydide kurtulsaydık bu vodafone illetinden alacakları olunca günde 3-5 kere arıyorlar 3 aydır şikayetime cevap vermediler her aradığımda 48 saat içinde size dönüş yapılacak diyorlaR tam 3 ay oldu yazıklar olsun
17.7.17
Adsız
VODAFONUN İPTALİ KAMPANYASI İSTEYEN VATANDAŞLARA ÖNERİM SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN YAPARLARSA İYİ SES GETİRECEĞİ KANAATİNDEYİM. DİĞER OPERATÖRLERE GELİNCE; HANİ DERLER YA "AL BİRİNİ VUR ÖTEKİNİ". VATANDAŞI SOYMAK İÇİN ÇEŞİT ÇEŞİT PAKET ÇIKARDILAR. BENİM ANLADIĞIM VE BİLDİĞİM İSTAR FABRİKATÖR OLSUN İSTERSE FAKİR FUKARA OLSUN HERKEZ KONUŞTUĞU KADAR ÖDEMELİ
22.7.17
Adsız
3D SECURE İle fatura ödemek için kart bilgilerimle sisteme giriş yapıyorum, onaylıyorum, Banka onayladığını belirten şifreyi telefonuma gönderiyor. Sonuç "Fatura ödemesi gerçekleştirilemedi" "Bankanızda oluşan bir sistem hatası nedeniyle işleminiz gerçekleştirilememektedir. Lütfen bankanız ile iletişime geçiniz." ifadesi yer almaktadır. Be öküz banka ile sorun olsa şifreyi göndermez. Sen kimi kandırıyorsun. VODAFON'UN SUYU ISINDI
22.7.17
Unknown
Vodafone hat aldık anneme almaz olaydık bi muhatap yok müşteri hizmetleri cvp vermiyor etrafımda hiç kimseye tavsiye etmicem uzak dursunlar Vodafone dan biz yandık onlar yanma sın
25.7.17
Recep Baskurt
Bu nasıl bir saçmalıktır muhatap yok.sorun çözen dinleyen anlayan bir kişi yok .böyle lanet bir sistemmi olur .bant kaydı. Dinle dinle kimse yok.
29.7.17
Sibel
Ben telecom kullanıyorum memnunum. Bir sıkıntım yok. Ama Vodafon vifi kullanıyorum çok pişmanım. Telecom hattından boşa fonu arıyorum telesekreter çıkıyor onu tuşla bunu tuşla derken nihayet müşteri hizmetlerine baglaniyorum derken zart diye arama sonlandiriliyor. 4- 5 kere denedim olmadı gay kesiliyor. Resmen başka hattan aradığında, vodafonun oyunu bu hattı kesiyor ki başka operatorlerden ulaşamayalim. Vodafone abone olanda gram beyin yok bende dahil.
1.8.17
Hacı kahveci
Arkadaşlar 49tl faturam varken kendi kafalarına göre 59tl ye çıkarmışlar müşteri hizmetlerini aradım bana diyorki sesli talimat vermişsiniz bulun diyorum varsa çıkarın diyorum çıkarmıyorlar yetkiliye baglanti diyorum yetkili benim diyor sorunu çöz diyorum beni aşar diyor birsürü hakaret ediyorum bana haklısınız diyor bende numaramı taşıdım en son gelen fatura ise 135tl 49tl gelmesi gerekirken 135 tl geliyor süreyim aştım diyorum kimse cevap veremiyor zehir zıkkım olsun böyle hizmete heryerde çektiğini idda ediyorlar Ankara'nın göbeğinde çekmiyor
7.8.17
Adsız
Sizi musteri hizmetlerine aktariyorum dedikten hemen sonra hattan atiyor telefonu kapatiyor boyle kepazelik olmaz dolandiricilar serefsizler
11.8.17
Kırklareli
Arkadaşlar bize hizmet vermiyor Vodafone ben hattını taşıyorum sizde taşıyın ki anlasinlar
19.8.17
kadayif41
Bende 3 saatir arıyorum kimse cevap vermiyor ve bende bayramdan sonra hattimı tasiyorum 542 yi direk aradınız nı 25 tl kesiyorlar neyin kesintisi bu bir cevap dahi vermiyorlar allhınnızdan bulun
1.9.17
Adsız
YENİ VADOFANE GEÇTİM GEÇMEZ OLAYDIM, TAM BİR SAATİR BİR MUHATTAP DAHİ BULAMADIM MÜŞTERİ HİZMETLERİNE BAGLANAMIYORUM, BANT KAYDI DÖNÜP DÖNÜP DURUYOR. İNSANLARI RESMEN KANDIRIYORSUNUZ ARKADAŞLAR BEN HATA YAPTIM VADOFONE GECMEKLE SİZ YAPMAYIN...
20.9.17
Nurhan Cetin
Hayatımda vodafone kadar bir dolandırıcı görmedim göremem de aklı olan kesinlikle kullanmasın
22.9.17
ibrahim kabadayı
şehirm merkezinde telefon çekmiyor aradığım zaman muhattap olacak kimse bulamıyorum
24.9.17
Aleyna Kumsal
Nasıl bir hizmet türü bu anlamıyorum insan yokluğumu çekiyorsunuz orda makine ile is yapmayın düzgün hizmet yapın surda
30.9.17
Adsız
bir tıkla tarifemizi değiştiriyorlar 150 aramayla müşteri temsilcisine ulaşamıyoruz. bir kere dolandırırsın vodafon
1.10.17
Unknown
Cumhurbaşkanına ulaşabildim vodafone müşteri temsilcisine ulaşamadım var mı böyle bir sey ya ?
2.10.17
Unknown
Hizmet sıfır bu kadar da olmaz yaaa gercekten rezilsiniz ve en buyuk pismanliksiniz
3.10.17
ressam sebahat sarıoğlu
Kimse vodafone geçmesin resmen dolandırıcı olmuşlar . 38 tl lik tarife diye geçtim. ama hic 38tl ödemedim 175. 80 v.b geldi ödemelerim. günlerdir arıyorum müşteri hizmetlerine bağlanamadım. lanet olsun bu ne yaaa
7.10.17
Unknown
Vodafone ÇAGRI MERKEZİ DİYE BİR ŞEY YOK ALLAH BELANIZI VERSİN NASIL BİR MÜESSESİNİZ BU DEVLET NERDE MİLLETİN KANINI EMİYORLAR CAGRI MERKEZİ VEYA MUŞTERİ HİZMETLERİNE ULAŞAMMASINIZ BİRDEFAN ABONE OLDUNUZMU HAPI YUTTUGUNUZ GÜN DAHA ULAŞMANIZ MUMKUN DEGİL ABONE OL HEMEN ULAŞIYON BAŞKA İŞİN OLDUMU YOK BAYİLERİDE ON PARA ETMEZ SAKIN OLA ABONE OLMAYIN BEN BİR GÜN UĞRASTIM YOK ULAŞAMADIM ALLAH BELALARINI VERSİN NERDEN ULASACAM MERKEZLERİNE GİTTİM YİNE İŞİMİ ÇÖZEMEDİM
12.10.17
Vodafone Müşteri Hizmetleri
Site satılık ise irtibata geçer misiniz?
3.11.17
Gonca Sagnak
müşteri hizmetleri yok hizmet etmeme var
5.11.17
Aydin Önay
Tarifemi yükselticem lan muhatap bulamıyoruz iki hattımı birden başka operatöre taşıcam son bir saat
Bice utanmadan kampanya mesajı gönderiyorlar saat şu an 4hadi bakalım
Yarın ilk işim hatlarımı taşımak olucsk
13.11.17
Agxsfv
Arkadaş 2 aydır hattımı kapattiramadim ne bayiden nede müşteri hizmetlerinden. Sinir krizleri geçiriyorum. En sonunda dalacam ni bayiye başımız belaya girecek. Böyle bi insanı düdükleme şekli yok. Hattını kapatan biri yol göstersin
21.11.17
Unknown
Aklı olan kesinlikle vodofon geçmez bnm 30 liralık faturam 180 lira gelmiş vodofon bayisini arıyorum ulaşamıyoruz üstelik 180 liralık olan faturayı ödedim ödedikten sonra hattımı değiştirdim degiştirmeme rağmen 130 lira fatura bidaha geliyor konuşmadığım halde ve avukata veriyorlar konuşmadığım bir fatura için siz siz olun vodofon olmayın arkadaşlar Bende bugün kendilerini avukata vericem
22.11.17
Unknown
Yahu 40 dakikadır uğraşıyorum neden telesekreter ile konuşmak zorundayız yokmu bir insan evladı
30.11.17
Atiye ÖKSÜZ
Sayfaya girince gördüm ki,en az sorun benimkiymiş. Bir süre vodofon faturalı hat kullandım. Sözleşme sonunda değiştirdim. Birkaç kez ödeme yaptırıldım.Çalışanlar ,faturalı hatlar için müşteri hizmetlerinin aranması gerektiğini söylüyorlar . Ara ki bulasın. Muhatap bulsan soracaksın. Bir mesaj geldi,45tl fazla ödeme yapıldığı söylendi.Acentada dilekçe yazdık,adrese faksladık.Dönüş olmayınca yine acentenin yönlendirmesiyle bu kez int.yoluyla hesap numarası gönderdik. (Çalışanların çabasını takdir ediyorum.)Anlayamadığım şu ki her türlü para alışverişi yaptığım hesap numaramın hatalı olduğu söyleniyor.Fazla aldık diyen siz,vermemek için direnen yine siz Vodofona bağışlayalım mı yani?
2.12.17
gulsahkilic Kilic
Yok böyle bişey 25 tl lik fatura 124 tl geldi bu nedir yaa insanlati soymektan vazgecin müşteri hizmetlerinde ulaşamıyorum
4.12.17
fıgen Alkan
Bu nasıl bir hizmet anlayışı pesss doğrusu turcell gözünü seveyim 39.000 tl fatura 134.000 tl olarak geliyor ödeme yapmak istediğinizde borcu yok görünüyor sonrasında geçikme faizi uygulanıyor haberiniz olmadan.. müşteri hizmetlerine ulaşamıyorsunuz allah cezalarını versin şirket hattını wodafon aldığıma pişman ettiniz ödediğim faturaya yazık muhatap olacağınız kimse yok karşınızda saçma sapan bir hizmet anlayışı hiç kimseye tavsiye etmem sakın wodafona geçiş yapmayın bin pişman olursunuz paranızla sinirlerinizi bozmuş olursunuz güya uygun tarife sonra geçiriyorlar faturayı iki üç katını ödüyorsunuz en kısa zamanda şirket hattımı turcell taşıyacağım ben ödediğim faturanın karşılığında hizmet beklerim kusura bakmayın ..
7.12.17
Adsız
Vodafonun allah belasini versin kimse jullanmasin benim normal hatti sonra arayip faturaliya geçirdiler aylik 25 lira karsiliginda fazla gelmicek dediler bir haftada cok konusan biride degilim 111 lira fatura geldi heryere sikayet edicem vodafonu insanlari kandirmayin musteri hizmetleri sifir allah belani versin
8.12.17
Adsız
bu nasıl şey ya hu müşteri temsilcisi yok.devreden internet diyorlarv resmen 3 gb buharlaşıyor muhatab yok bu nasıl işşşşş
8.12.17
Ben
ÇOk ilgisizler
13.12.17
Unknown
12 yildir red tarifedenim iki gundur vodafonun her nosunu aradim bir Allahin kulu musteri temsilcisine ulasamadim.hep bant sar bastan Allah belanizi versin
2.1.18
golovali Sinan
Vodafon musteri hizmetleri allah bildigi gibi yapsin
15.1.18
ilker
Bu kadar sorumsuzluk olmaz 1 saattir müşteri hizmetleri ni arıyorum açmıyorlar. Bilinçli bir yaklaşım bunu anladım artık. Mecburen katlanıyoruz
22.1.18
Adsız
ALLAH BELASINI VERSİN BUNLARIN TELEFONUMU YURT DIŞINA AÇTIRICAM BİR İNSAN EVLADI YOK İNTERNETTEN TAPTIM O DA BİR GÜNLÜĞÜNE AÇTI
23.1.18
Unknown
Oraya telesekreter i koyaca nıza bir insan koyun
24.1.18
dilek
bu nasıl bir müşteri hizmetlerini aramaktır ya 2 gündür bir müşteri hizmet temsilcisi ile görüşme yapamıyorum sürekli ordan oraya bağlanıyorum bir ayda iki kez fatura yansıtmak da nedir bugün itibari ile 2 hattımıda kapattıyorum
7.2.18
Apaşş
Kardesim bu vodafon a telefonla kimse ilgilenmiyor mu ya bu ne terbiyesizlik tir telefon aciliyor baa diye arap in biri cikiyor sizin gibi sorumsuz bir oparator gormedim aldiginiz paralar haram olsun ne telefonuma ulasabiliyorlar ne msj geliyor tel acik kapali gozukuyor yaziklar olsun mandofon
18.2.18
Unknown
Müşteri hizmetleri yok sadece rutin söz dizini söyleyen bilgisayar var
26.2.18
Adsız
Hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum.olmaz olsun sizin gibisi.tarife değişikliği yaptım .tamamen söylediklerinden çok farklı bir tarife geldi.ücretide ona göre tabi.iptal etmek istiyorum ama bir türlü muhatab bulamıyorum.bir daha vodafon mu asla.......
1.3.18
Unknown
Faturami ödedim ama hala ödenmedi olarak gösteriyor faturamın son kesim tarihi geldi hala düzelmedi 542 yi arıyorum muhattap olan yok bu nedir böyle ya aptal vodofon
7.3.18
Fdn
Benim hattın 23 tl devreden tarife fatura aşımı yok bugun bakıyorum 335.8 tl fatura borcum görünüyor anlamadım bu nasıl bisey arıyorum açan yok dava edicem durduk yere insanları kandiriyolar nerde 23 tl nerde 335.8 tl is adamı gibi fatura yolluyolar nereye harcandı bu borcu cikardilar
12.3.18
Manavgatlı çoban
Arkadaş bizide payguru diye bir yere üye yapmış 56 tl fatura edildi diyor sıkıntı yok Vodafone yeni Türkiye de yaşadığını daha anlamadınız gitti bimer den iletişim haberleşme bakanlığına şikayet var dan taraflara şikayetçi oldum fatura yattığı gün tüketici hakem heyetine başvuru yapıp paramı iade alacağım eskiden olsa uğraşmazdım bişey çıkmaz diye daha garanti bankası geçmişte avukat ile aldığı parayı geri iade etti para alıyorsan karşılığını vermek esastır... Siz üye oldunuz ver 50-100 yok öyle bir şey... Bekle beni geliyorum...
12.3.18
Unknown
LAN O MENUYU SUNAN KADININI GORURSEM GEBERTICEM BUNE YA MUSTERI HIZMETLERINE BAGLAMIYOR VODAFONE KADAR KOTU BI TARIFE EN IYISI TURKCELE GECMEK
13.3.18
Adsız
TÜM VODAFONE AİLESİNE SESLENİYORUM KAPATIP GİDİN.HİZMET KALİTENİZ SIFIR.MÜŞTERİ HİZMETLERİ DİYE BİR HİZMETİNİZ YOK İKEN NEYİN KAFASI BU..
15.3.18
Lore
vodafone u telsimken bile kullanmadım neden mi çünkü hep çevremdeki insanlar müşteri hizmeti sorunu ve fazla fatura sıkıntısı çekiyorlardi şu anda bir abimiz bi yanlışlık yapıp vodafone geçmiş muhatap yok telesekreter iki seçenek sunuyor müşteri hizmetlerine de bağlanamıyorsun bu ne rezilliktir ya
15.3.18
Unknown
Vodofon faturali hatverene kadar hegun ariyodu simdi 123 tl heyay fatura geliyor biturlu kapatiramiyorum hic kimse cevap vermiyo verselede kapatmiyolar
24.3.18
Mert Seker
Hic kimse yanilipta 24 tl fatura diye hat almasin kesinlikle 150 den asagi gelmiyor sonra kapatmiyolada pisikolejim bozuldu nereye basvoracagimi bilmiyorum dolandirici vodafon
24.3.18
Adsız
Ne kadar insan dışı varlık ya bu vodafone hattımı kaybettim hattımı biri kullanıyormuş hattım turkcelDi Vodafoneye benim iznim dışında geçirmişler ve üstüne faturalı yapmışlar ve şuan aktif kullandığım hattıma 176.50 kuruş borcunuz var deniliyor adi hak hukuk bilmezler bunlar
26.3.18
Adsız
ALLAH KAHRETSİN DİYORUM SADECE...İKİ ÜNİVERSİTE MEZUNUYUM HER YOLU DENEDİM MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE ULAŞAMIYORUM.CAHİL VEYA YAŞLI İNSANLAR NE YAPSIN.HİÇ OLMAZSA KALDIRIN BU HİZMETLERİNİZİ İŞİMİZİ GÜCÜMÜZÜ BIRAKIP SAATLERCE UĞRAŞIYORUZ NAFİLE...GERÇEKTEN KAHRETSİN......
31.3.18
Adsız
faturasız hatlar da evlere şenlik. eşimle aynı kampanyaya girdik. ikimizin de yüklemesi farklı. bayilere gidip soruyorsun. KEM KÜM
3.4.18
Adsız
vodafonu BOYKOT ediyoruz ltf
18.4.18
Unknown
24 TL lık sabit faturaya 100 TL 90 kuruş diyor boyle bisey görülmedi bu nedir ya
2.5.18
Adsız
Ya siz ne bicim bir firmasiniz bir insana ayda 600 tl fatura gelrmi ben musteri hizmetlerine ulqsamiuorum
12.5.18
İzmirli Katina
Müşteri hizmetleri lütfen 0544 461 13 50 nolu telefonumdan bana ulaşabilirmisiniz? Ben size ulaşamıyorum da.
25.5.18
Adsız
teşekkürler.
7.6.18
Unknown
Vadofon musteri hizmetleri aranıyor bulabilen varsa gelsin.
Muhatap olan bir allahın kulu yok.Tarifelerini reklamından başka bir şey yok.Derdinizi anlatacak muhatap yok.Ondan sonrada keşke keşke keşke deyip duruyor insan.
29.7.18
Yorumlar hemen yayınlanır. Ancak "lütfen" kanuni ve ahlaki kurallara uymaya önem gösterin.